вторник, 3 марта 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме те, що 
  • Оцінювання навчальних проектів має:
  1. здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
  2. оцінювати важливі цілі проекту; 
  3. залучати учнів до процесу оцінювання; 
  4. використовувати різні стратегії оцінювання;
  • визначити навчальні потреби учнів;
  • заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
  • перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ;
  • демонструвати розуміння змісту та володіння навичками. 

Сподобалась вправа під час якої я створювала Т-схеми, організаційні діаграми, ЗХД-таблиці, та асоціативні кущі.

Створила презентацію до проекту, як заклик для дітей включатись у роботу. Також розібралась і створила ключові, тематичні та змістовні запитання.

3 комментария:

  1. Рада, що Ви розібрались у даній області, буду знати до кого можна звернутись з запитаннями!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Добре, коли все добре! Вітаю!

    ОтветитьУдалить