воскресенье, 25 января 2015 г.

Модуль 1.Рефлексія

  1. За час цього модулю, я зрозуміла деякі речі, які майбутньому допоможуть мені організовувати обговорення моєї діяльності та спілкування з іншими учасниками навчальної діяльності, я зрозуміла, що Інтернет можна використовувати як для спілкування так і для організації роботи  та навчання.
  2. Дізнавшись про допоміжні ресурси, які надає Intel® «Навчання для майбутнього» я ознайомившись з ними зрозуміла, що вони можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
  3. І все таки, ця рефлексія навчання допоможе мені аналізувати свої досягнення, обдумувати ідеї та сумніви й будувати власну освітню траєкторію.

2 комментария:

  1. Удачі! Аналіз власних кроків допомагаю скорішому досягненню мети

    ОтветитьУдалить
  2. Бажаю тобі досягнути власних цілей!

    ОтветитьУдалить